صفحه اصلی > اخبار تکنولوژی : آهنگ ویژه برند گلکسی سامسونگ توسط گروه TXT شنیده می شود!

آهنگ ویژه برند گلکسی سامسونگ توسط گروه TXT شنیده می شود!

آهنگ ویژه برند گلکسی سامسونگ توسط گروه TXT شنیده می

اگر به یاد داشته باشید هفته گذشته، 10 جولای 2024، شرکت سامسونگ در میان محصولات جدید خود که 2 گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6، 2 ساعت هوشمند Galaxy Watch Ultra و گلکسی واچ 72 هندزفری بلوتوث جوانه ها 3 و Buds 3 Pro در کنار حلقه گلکسی رونمایی شدند. اکنون گزارش شده که این شرکت در حال همکاری است گروه پسر کره ای TXT او از برند موسیقی گلکسی رونمایی کرد.

برای خرید انواع گوشی های سامسونگ به خصوص سری Z به سایت برترین‌فا مراجعه کنید.

مشخصات آهنگ برند گلکسی

آهنگ ویژه ای که گروه پسر کره ای TXT برای سامسونگ ساخته اند Open Always Wins نام دارد و در موزیک ویدیو این آهنگ پسران Tomorrow X Together چندین بار از Galaxy Z Flip6 استفاده کرده اند. یکی از ویژگی های جالب این موزیک ویدیو این است که لوکیشن هایی از پاریس و لس آنجلس را در آن می بینید.

نکته اینجاست که اگر اخبار سامسونگ را دنبال کرده باشید، امسال سامسونگ میزبان بازی های المپیک تابستانی است که قرار است در پاریس برگزار شود. از جلوه های ویژه موزیک ویدیو سامسونگ گلکسی 2024 می توان به ورزشکاران تیم گلکسی اشاره کرد که ورزش هایی مانند موج سواری، اسکیت برد و بریک دانسی را به جالب ترین شکل ها انجام می دهند.

چالش رقص سامسونگ برای طرفدارانش

اگر علاقه مند به گوش دادن به تک آهنگ منتشر شده Open Always Wins هستید، می توانید این کار را از طریق پلتفرم هایی مانند YouTube، Spotify، Melon، Genie، Bugs، Flo و Vibe انجام دهید. همچنین نکته جالب این موزیک ویدیو این است که سامسونگ یک چالش رقص برای طرفداران خود طراحی کرده و از آنها خواسته است که این چالش را در کنار موسیقی انجام دهند. سامسونگ در ادامه گفت که با انجام این چالش می توانید ورزشکار منتخب خود را همراهی کنید و حس حمایت را به او القا کنید. پس برخیز و با موسیقی برقص!

1721455017 639 آهنگ ویژه برند گلکسی سامسونگ توسط گروه TXT شنیده می

تبلیغات

بررسی گوشی سامسونگ اس 24 اولترا با تست گیمینگ و کیفیت دوربین

بررسی Samsung Galaxy S24 Ultra

گردآوری شده از برترین‌فا

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

خانه هوشمند (اسمارت هوم) چیست؟

اصطلاح “اسمارت هوم” یا “خانه هوشمند” در سال‌های اخیر به یکی از…

احتمالا به زودی شاهد آیفون تاشو خواهیم بود!

طبق گزارش ها، اپل به دلایل مختلف هنوز وارد دنیای دستگاه های…

۱۴۰۳-۰۴-۳۰

دیدگاهتان را بنویسید