بوگاتی مدتی پیش مدل انحصار و انحصار برویا را معرفی کرد که صنعت خودرو را شگفت زده کرد. این ماشین که برای یک مشتری خاص ساخته شده است ، بخشی از برنامه جدید Bugatti به نام Solitaire است. در گفتگو با Carbuzz Media ، فرانک هیل ، مدیر بخش طراحی این شرکت ، گفت که خرید اتومبیل های اختصاصی Bugatti امکان پذیر نیست. فقط افرادی که می خواهند سطح بالایی از شخصی سازی داشته باشند می توانند اتومبیل های جدید این شرکت را خریداری کنند.
بیش از یک معامله ، یک رابطه خانوادگی
صاحب Bugatti Bruya یک جمع کننده قدیمی است که علاوه بر ماشین ، همچنین علاقه مند به جمع آوری آثار هنری و مبلمان است. فرانک هیل می گوید بوگاتی با مشتریان خود رابطه خانوادگی دارد. هدف از تولید ماشین انحصار Bugatti یا بازی مجرد ، روایت داستان های جدید از طریق اتومبیل های منحصر به فرد است. بوگاتی همیشه سعی می کند نیازهای مشتریان خود را برآورده کند و فرصت های زیادی برای انجام این کار دارد.
چهار سطح مختلف برای اتومبیل های اختصاصی بوگاتی
طبق گفته فرانک هیلچهار سطح مختلف شخصی سازی برای مشتریان بوگاتی وجود دارد. این سطوح به شرح زیر است:
- سفارشی سازی آنلاین: این گزینه برای مدل هایی مانند Bugatti Torbilon استفاده می شود. این ماشین گزینه های بی شماری برای انتخاب دارد.
- شخصی سازی چهره: مشتریانی که به دنبال جزئیات خاص مانند نمای بیرونی یا گلدهی منحصر به فرد هستند ، از مدل شخصی سازی Face -to -Face استفاده می کنند.
- سفارشی یا sur mesure: در این سطح ، تغییرات عمیقی را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال ، طرح های پیچیده نقاشی برای ماشین اعمال می شود.
- بازی Solitaire: بالاترین سطح شخصی سازی که منجر به ساخت یک ماشین کاملاً منحصر به فرد با تغییرات فیزیکی در مدل استاندارد می شود.
با این حال ، فرانک هیل می گوید این برای همه مشتریان نیست. حتی اگر مشتری Bugatti باشید ، نمی توانید هر آنچه را می خواهید سفارش دهید. اگر مشتری بیاید و می گوید من یک شاسی لوکس می خواهم ، ما با اطمینان به او نمی گوییم.