صفحه اصلی > سلامت و پزشکی و سلامت جنسی : بهترین اسپری تاخیری چیست؟ نحوه تشخیص اسپری تاخیری اصل و تقلبی

بهترین اسپری تاخیری چیست؟ نحوه تشخیص اسپری تاخیری اصل و تقلبی

انواع اسپری تاخیری

اسپری تاخیری انواع مختلفی دارد که انتخاب بین آن ها می تواند دشوار باشد برای انتخاب بهترین اسپری تاخیری معیارهایی وجود دارد که در این مقاله به آن ها پرداخته شده است.

بهترین اسپری تاخیری چیست؟ نحوه تشخیص اسپری تاخیری اصل و تقلبی

اسپری تاخیری یک محصول بهداشتی است که برای کمک به تاخیر در انزال و افزایش زمان رابطه جنسی طراحی شده است. این اسپری‌ها معمولاً حاوی مواد بی‌حس‌کننده‌ای مانند لیدوکائین یا بنزوکائین هستند که به طور موقت حساسیت ناحیه تناسلی را کاهش می‌دهند و در نتیجه زمان رسیدن به انزال را به تأخیر می‌اندازند. این اسپری ها توسط برندهای مختلف و با میزان اثرگذاری متفاوت طراحی شده اند. برای انتخاب بین انواع اسپری های تاخیری مقاله زیر را بخوانید.

بهترین اسپری تاخیری

راهنمای انتخاب بهترین اسپری تاخیری

برای انتخاب بهترین اسپری تاخیری، توجه به چندین معیار مهم است که می‌تواند به شما کمک کند بهترین محصول را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید:

1) ترکیبات اسپری تاخیری

اسپری‌های تاخیری معمولاً از مواد بی‌حس‌کننده‌ای مانند لیدوکائین یا بنزوکائین استفاده می‌کنند. این مواد حساسیت آلت تناسلی نسبت به تحریک را کاهش داده و باعث تاخیر در انزال می‌شوند. برخی از اسپری های تاخیری از ترکیب دو ماده بی حس کننده استفاده می کنند که قدرت این اسپری ها بیشتر است.

دوز ماده بی‌حس‌کننده در اسپری های مختلف متفاوت است هرچه دوز استفاده شده بیشتر باشد میزان تاخیر در انزال بیشتر می شود ولی درعوض حس تحریک پذیری آلت تناسلی و لذت جنسی در لحظه کمتر می شود. اسپری های با دوز بالاتر برای زودانزالی های شدیدتر مناسب اند.

2) سرعت جذب و زمان اثرگذاری

هرچه سرعت جذب و اثرگذاری اسپری تاخیری بیشتر باشد بهتر است. زمان مورد نیاز برای اثرگذاری اسپری معمولا ۵ تا 15 دقیقه است. اسپری‌هایی که جذب سریع تر دارند تجربه راحت‌تری ایجاد می کنند.

3) مدت اثرگذاری و ماندگاری

مدت زمان اثر اسپری با توجه به مدل آن معمولاً بین ۳۰ تا 5۰ دقیقه است. این زمان باید متناسب با نیاز شما باشد.

4) عوارض جانبی

برخی اسپری‌ها ممکن است باعث حساسیت یا خارش شوند، اگر پوست حساسی دارید بهتر است از محصولاتی که عطر کمتری دارند استفاده کنید.

5) نام برند

برندهای معتبر اغلب از ترکیبات باکیفیت و بی‌خطر استفاده می‌کنند. از برندهای ناشناخته خرید نکنید.

6) قیمت اسپری تاخیری

قیمت اسپری‌های تاخیری بسته به نوع برند و داخلی یا خارجی بودن آن  متفاوت است. از آن جا که اسپری تاخیری به نواحی حساسی از بدن زده می شود بهتر است از برندهای معتبر خرید کنید و کیفیت را فدای قیمت نکنید.

معیارهای ذکر شده می‌توانند به شما کمک کنند تا بر اساس نیاز و ترجیحات خود، اسپری تاخیری مناسب و موثری انتخاب کنید که هم ایمن و هم موثر باشد.

اسپری تاخیری لیدوکائین بخرم یا بنزوکائین؟

این مسئله که اسپری تاخیری لیدوکائین بهتر است یا بنزوکائین کاملا بستگی به نیاز شما دارد. برای فردی که زود انزالی شدید دارد، لیدوکائین ممکن است انتخاب بهتری باشد. ولی در صورت حساسیت به لیدوکائین می توانید از اسپری های بنزوکائین استفاده نمائید.

بهترین اسپری تاخیری خارجی و ایرانی

بهترین برندهای اسپری تاخیری به شرح زیر است:

1)اسپری تاخیری ویگا قوی ترین اسپری تاخیری

اسپری تاخیری ویگا حاوی لیدوکائین و محصول کشور آلمان است و باعث افزایش گردش خون و بهبود نعوظ می شود. اسپری ویگا در دوزهای 50000 ، 1000000 ، 880000 ،240000 موجود است که هرچه دوز اسپری بالاتر باشد قوی تر بوده و ماندگاری بالاتری دارد. در اسپری های تاخیری ویگا 50000 و 240000 از لیدوکائین استفاده شده و در دوزهای بالاتر از لیدوکائین و پریلوکائین استفاده شده که باعث افزایش قدرت آن می شود.

مزایای اسپری تاخیری ویگا

  • افزایش زمان رابطه
  • بهبود نعوظ نعوظ
  • میزان ماندگاری اثر 30 تا 45 دقیقه بسته به دوز مورد استفاده
  • حجم دهنده آلت تناسلی

2) کدکس بهترین اسپری تاخیری و خنک کننده

اسپری تاخیری حساس کدکس یکی از بهترین محصولات تأخیری کمپانی معروف کدکس است که با حس خنکی و لیدوکائین خود آلت تناسلی را به طور موقت بی حس می کند و باعث طولانی شدن رابطه می شود. این اسپری برای افراد حساس مناسب است. اسپری تاخیری کدکس محصول ایران است.

3) اسپری تاخیری VIP اموشن

اسپری تاخیری اموشن ساخت ایران است و در ترکیبات آن از لیدوکائین برای بی حسی موقت استفاده شده است. این محصول با داشتن ویتامین E باعث نرمی و لطافت پوست شده و از خارش و سوزش پوست جلوگیری می کند. این محصول ساخت ایران است.

4) اسپری تاخیری دلتا پاورمن

اسپری تاخیری پاورمن با افزایش جریان خون و بی حسی موقت آلت باعث تاخیر در انزال و بهبود رابطه جنسی می شود. اسپری تاخیری دلتا در طعم و عطرهای متنوع وانیل، تافی، نارگیل ، رز و غیره تولید شده و باعث تنوع در رابطه جنسی می شود. این محصول ساخت ایران است و از لیدوکائین 10درصد برای بی حسی استفاده می کند.

این اسپری تاخیری نسبت به اسپری های ویگا قدرت پایین تری دارد ولی قیمت آن مناسب تر است و طعم های مختلفی برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی دارد.

* برای خرید انواع اسپری تاخیری با مناسب ترین قیمت کافی است به سایت خجالت کده مراجعه نمائید و محصول خود را با ارسال محرمانه و بدون نام تحویل بگیرید.*

نحوه تشخیص اسپری تاخیری تقلبی

موارد زیر می توانند به شما در تشخیص اسپری تاخیری اصل از تقلبی کمک کنند:

تشخیص اسپری تاخیری اصل

قیمت بسیار پایین: اگر قیمت اسپری بسیار پایین‌تر از حد معمول باشد، احتمال تقلبی بودن آن وجود دارد.

برند ناشناخته: اسپری های تاخیری که برند آن ها شناخته شده نیست نخرید.

مشخصات ناقص: اسپری تاخیری باید دارای تاریخ انقضا و نام شرکت سازنده باشد.

بسته‌بندی نامناسب: بسته‌بندی اسپری تاخیری باید تمیز و کاملا سالم باشد و نشانه‌ای از باز شدن یا دست‌کاری نداشته باشد.

وجود بارکد و هولوگرام: داشتن بارکد و هولوگرام یکی از اساسی ترین مسائل برای تشخیص محصولات اصل است.

طرز استفاده از اسپری تاخیری

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

  • آلت تناسلی خود را با آب و شوینده مناسب بشوئید.
  • اسپری تاخیری را از فاصله 10 الی 30 سانتی از آلت تناسلی بگیرید .
  • حدود 2 تا سه پاف اسپری بزنید.
  • بهتر است اسپری را زیر کلاهک آلت تناسلی بزنید (نقطه فرنولوم).
  • از زدن اسپری روی مجرای ادرار و بیضه ها خودداری کنید.
  • بین ۵ تا ۱5 دقیقه صبر کنید تا به طور کامل جذب شود و اثر بگذارد.
  • سپس یا از کاندوم استفاده کنید و یا آلت تناسلی را با آب بشوئید تا مواد اسپری وارد واژن نشود و ایجاد بی حسی برای طرف مقابل نکند.

 

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

0 تا 100 وازلین برای درمان هموروئید

هموروئید یا بواسیر یکی از رایج ترین بیماری های مقعدی است که بسیاری…

خواص شیر بادام برای پوست و مو: معجزه‌ای طبیعی برای زیبایی

شیر بادام به دلیل خواص فراوانش برای پوست و مو، در دنیای…

چرا تمایلی به بازی با کودک خود را ندارم؟

آیا شما از آن دسته والدینی هستید که تمایلی به بازی با…

دیدگاهتان را بنویسید