به نظر می رسد واو (BYD) از ورود قدرتمند شیائومی به بازار خودروهای برقی احساس تهدید می کند. این شرکت می خواهد یک مدل ارزان تر از Wi -Di -tang L.
شیائومی اخیراً شاسی YU7 را منتشر کرده است که موفق شده است 6000 سفارش غیر قابل استفاده را در 4 ساعت ثبت کند. این تقاضای باورنکردنی شهادت به شناخت شدید برند شیائومی ، پایگاه هواداران وفادار آن و رهبری کاریزماتیک مدیرعامل لی جون است. موفقیت YU7 فقط برای غول های صنعت خودرو ، مانند مدل تسلا Y ، بلکه برای خودروسازان چالش برانگیز چینی ، از جمله BDD نیست.
در تقابل کامل با رونمایی موفقیت آمیز از YU7 ، شاسی پرچمدار Tang L -flagship که در ماه آوریل منتشر شد ، بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. با وجود ویژگی های رقابتی که در برخی زمینه ها بهتر است ، محصول برداشت از مردم و رسانه ها استقبال کمتری کرده است. در زیر این دو مدل را مقایسه می کنیم.
wd tang l و sheaomi yu7
قیمت: Tang L با قیمت پایه 1،8 یوان (1800 دلار) ، 1،8 یوان (1 دلار) ارزان تر از YU7.
موتور موتور: Tang L دارای 2 کیلو وات موتور قدرتمندتر از YU7 با قدرت 2 کیلو وات است.
توانایی شارژ: Tang L دارای یک پلتفرم پیشرفته هزاران ولت با ضریب شارژ 8.4C و شارژ دوگانه است که می تواند یک بار 2 کیلومتری را فقط با یک بار 5 دقیقه ای اضافه کند. YU7 دارای یک سیستم 5 ولت با ضریب 5.2 درجه سانتیگراد است که 5 دقیقه آن 2 کیلومتر است.
باتری و تخته: Tang L باتری بزرگتر 1.5 کیلو وات و دامنه 2 کیلومتر دارد. YU7 با باتری کوچکتر 1.5 کیلووات ساعت ، به دلیل بهره وری بهتر انرژی ، دارای 2 کیلومتری است.
سیستم های کمکی پیشرفته: Xiaomi Assist Assist Pro System Nvidia Drive Agx Thor ، قدرت پردازش خام بالاتر از Dipilot 300 Tang L -مجهز به Nvidia Drive Orin X Chip با قدرت پردازش 2 راه.
اندازه و چیدمان: Tang L یک ماشین بزرگتر و سنگین تر است که هفت صندلی را نسبت به پیکربندی پنج برابر YU7 ارائه می دهد.
با وجود مزایای بارز Tang L در قیمت و چندین جزئیات کلیدی ، احتمالاً فروش آن بسیار پایین تر از YU7 است. این تفاوت در درجه اول به قدرت عظیم برند شیائومی و وفاداری عمیق طرفداران آن نسبت داده می شود. شیائومی از قدرت برندسازی خود برای دستیابی به اهداف فروش بلندپروازانه در بازار بسیار رقابتی خودروهای برقی استفاده می کند.