صفحه اصلی > سبک زندکی و فیلم و سریال : حقایق ناگفته درباره فیلم پیکی بلایندرز

حقایق ناگفته درباره فیلم پیکی بلایندرز

پیکی بلایندرز

اگرچه سریالچ پیکی بلایندرز در سال ۲۰۲۲ به پایان رسید، اما طرفداران این مجموعه هنوز فرصتی برای بازگشت به دنیای تامی شلبی دارند. داستان این سریال درام که توسط استیون نایت خلق شده، در شهر بیرمنگام انگلستان اتفاق می‌افتد و زندگی توماس شلبی و خانواده‌اش را روایت می‌کند. این خانواده که صاحب یک بنگاه شرط‌بندی غیرقانونی در بیرمنگام هستند، به تدریج و به واسطه رهبری بی‌نظیر تامی و جاه‌طلبی‌اش به گروهی بسیار قدرتمند در انگلستان تبدیل می‌شوند. تامی و برادرانش سربازانی هستند که به تازگی از جنگ جهانی اول بازگشته‌اند و دیگر شباهتی به جوانانی که به جنگ رفتند، ندارند. این سریال در شش فصل پخش شد و قرار است فیلم «پیکی بلایندرز» داستان را از همان‌جا که در سال ۲۰۲۲ پایان یافت، ادامه دهد.

پیکی بلایندرز
پیکی بلایندرز

در این سریال، کیلیان مورفی نقش تامی شلبی، رهبر پیکی بلایندرز، را ایفا می‌کند. سایر بازیگران شامل هلن مک‌کروی، پال اندرسون، سوفی راندل، فین کول، تام هاردی و آنیا تیلور-جوی نیز در این سریال حضور داشته‌اند. حالا قرار است فیلمی سینمایی برای «پیکی بلایندرز» ساخته شود. نایت، خالق این سریال، در سال ۲۰۲۱ در مصاحبه با مجله ورایتی اعلام کرد که یک فیلم سینمایی در حال شکل‌گیری است و گفت: «ایده‌ی آن به طور کامل شکل گرفته است و آغاز، میانه و پایان دارد. به نظرم این پایان مناسبی برای داستانی است که تا به حال روایت شده است.» در مارس ۲۰۲۴، نایت خبر داد که فیلم‌برداری فیلم «پیکی بلایندرز» از سپتامبر آغاز خواهد شد. در ماه ژوئن، نتفلیکس با انتشار عکسی از فیلم‌نامه در صفحات مجازی، تأیید کرد که فیلم «پیکی بلایندرز» به زودی منتشر خواهد شد.

استیون نایت، علاوه بر خلق «پیکی بلایندرز»، شوی محبوب «چه کسی می‌خواهد میلیونر باشد» (Who Wants to be a Millionaire) را نیز خلق کرده است و فیلم‌نامه زندگی‌نامه پرنسس دیانا، «اسپنسر» (Spencer) را نوشته و سریال «تمام نوری که نمی‌توانیم ببینیم» (All the Light We Cannot See) را گسترش داده است. با وجود برنامه کاری فشرده، نایت همچنان نسبت به فیلم «پیکی بلایندرز» خوش‌بین است. او در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که نوشتن فیلم‌نامه تقریباً به پایان رسیده و فیلم‌برداری به زودی آغاز خواهد شد. همچنین گفت: «در حال برپایی چند استودیو در دیگبث بیرمنگام هستم.»

در سال ۲۰۲۳، نایت در مصاحبه‌ای اعلام کرد که وقایع فیلم در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهند و مخاطبان باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشند. او افزود که فیلم‌برداری قرار است در میانه‌های سال ۲۰۲۴ آغاز شود.

کیلیان مورفی در نقش تامی شلبی در فیلم حضور خواهد داشت. او در مصاحبه‌ای با مجله رولینگ استونز در می ۲۰۲۳ گفت: «اگر داستان بیشتری برای گفتن باشد، قطعا دوست دارم این نقش را ایفا کنم، اما باید درست و منطقی باشد.» در مارس ۲۰۲۴، نایت تأیید کرد که مورفی قطعاً برای این نقش بازخواهد گشت.

پیکی بلایندرز
پیکی بلایندرز

سوفی راندل که نقش آیدا تورن، خواهر تامی را ایفا می‌کند، در سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که هیچ اطلاعاتی درباره فیلم ندارد، اما بازیگران معمولاً آخرین کسانی هستند که مطلع می‌شوند.

سم کلافلین که نقش اوزوالد موزلی را ایفا می‌کند، در سال ۲۰۲۳ گفت: «همیشه دوست دارم به نقش اوزوالد موزلی بازگردم، اما هنوز کسی با من تماس نگرفته است.»

کیت فیلیپس که نقش همسر سابق آرتور شلبی را بازی می‌کند، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازگشت به این نقش برای او هیجان‌انگیز خواهد بود و گفت: «اگر استیون نایت بخواهد لیندا را به فیلم بازگرداند، برای من هیجان‌آور خواهد بود.»

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

نکات کلیدی برای انتخاب بهترین فرش آشپزخانه

انتخاب فرش مناسب برای آشپزخانه می‌تواند تأثیر زیادی بر زیبایی و کارایی…

اکسسوری‌های کابینت آشپزخانه: راهکاری هوشمند برای نظم‌دهی و زیبایی

برای داشتن آشپزخانه‌ای مرتب و منظم، استفاده از اکسسوری‌های مناسب کابینت‌ها امری…

راهکارهای شگفت انگیز برای سفید شدن پوست

داشتن پوستی صاف، شفاف و روشن یکی از آرزوهای بسیاری از افراد…

دیدگاهتان را بنویسید