در گذشته ، به دلیل غیر انسانی بودن BMW ، انتقاد از این شرکت مورد انتقاد قرار گرفته است. این شرکت یکی از رهبران صنعت خودرو است که تاریخ خاصی را برای متوقف کردن فروش اتومبیل های خانه خود تعیین نکرده است. اکنون ، با عقب نشینی برخی از رقبای شرکت از تعهدات برق خود ، رویکرد محتاطانه شرکت مونیخ نادیده گرفته شده است.
برند آلمانی مدتهاست که معتقد است تولید اتومبیل با پروانه های مختلف نباید متوقف شود. الیور زپه دوباره در جلسه BMW هفته گذشته بر این موقعیت تأکید کرد. بنابراین ، BMW به همراه تعداد زیادی از اتومبیل های برقی جدید به تولید و فروش اتومبیل های بنزین ، دیزل ، هیبریدی و هیدروژن ادامه خواهد داد.
Zeppece گفت: “ما اهداف سیاسی بلندپروازانه را جدی می گیریم ، اما ما به مقررات یک جانبه اعتقاد نداریم که عرضه را محدود می کند.” این همچنین در مورد اقتصاد چرخشی صدق می کند. در اینجا ، فقط یک رویکرد جامع می تواند سرمایه گذاری را افزایش دهد. “برق صنعت خودرو در قالب فناوری مستقل است.”
صنعت خودرو نباید 1 و 2 کار کند
Zeppece با اشاره به بلژیک و ایتالیا توضیحات خود را ادامه داد. تخفیف های مختلف در بلژیک سال گذشته بیش از 5 ٪ از اتومبیل های برقی بازار را به خود اختصاص داده است ، اما این مدل ها تنها 2 ٪ در ایتالیا را به خود اختصاص داده اند. سوال مهم این است که چگونه به طور مؤثر آزاد شدن دی اکسید کربن را کاهش دهیم. ما نباید برای پاسخ به آن 1 و 2 فکر کنیم.
“در حالی که سایر تولید کنندگان در حال تغییر مسیر یا تنظیم مجدد استراتژی قبلی خود هستند ، ما در مسیر صحیح قرار داریم ، حتی سیاست گذاران به تدریج نتیجه می گیرند که دولت جدید فدرال آلمان از یک رویکرد گسترده در صنعت خودرو پشتیبانی می کند ، در حالی که کمیسیون اروپا به دنبال رقابت است.”

تقاضا برای مدل های برقی BMW در حال افزایش است. سه ماهه اول سال جاری ، بیش از 2 درصد از اتومبیل های جدید که توسط این شرکت فروخته می شود ، مدل های برقی و تقریباً یک پنجم بودند. سال 4 ، BMW اولین خودروی هیدروژن خود را با کمک تویوتا راه اندازی می کند.