صفحه اصلی > اخبار خودرو : نیسان یک روش جالب برای جذب مشتریان جدید اتومبیل های برقی دارد

نیسان یک روش جالب برای جذب مشتریان جدید اتومبیل های برقی دارد

دکمه های فیزیکی

در سالهای اخیر ، فضای داخلی بیشتر اتومبیل ها پر از صفحه نمایش بوده است. این امر نحوه تعامل رانندگان با ماشین و محیط اطراف را به طور کامل تغییر می دهد. با این حال ، نیسان روش جالبی برای جذب مشتریان جدید اتومبیل های برقی دارد.

این تغییر به ویژه در مدلهایی مانند پورشه کاین جدید مشهود است که تقریباً توسط همه چیز از طریق یک نمایشگر کنترل می شود. Nissan Life جدید همچنین دارای نمایشگر بزرگی است ، اما به لطف ارگونومی ، کنترل و طراحی داخلی شبیه به اتومبیل های سنتی در خانه ، رویکرد کاملاً متفاوتی برای سایر خودروسازان اتخاذ کرده است.

کریستین اسپنسر ، مدیر ارشد نیسان ، دلیل این رویکرد را توضیح می دهد: “هفتاد و پنج درصد از مشتریان لیف قبلاً ماشین برقی نداشتند. ما می خواستیم این مدل احساس آشنا به آنها بدهد ؛” موضوعی که به محض مشخص کردن کابین مشخص است. “

وجود دکمه های فیزیکی برای جلب توجه اتومبیل های برقی

به جای انتقال بیشتر کنترل ها به صفحه لمسی ، فضای داخلی فیبر کاملاً ساده است. دکمه استارت و اهرم راهنما جایی است که همه انتظار دارند و انتخاب جعبه دنده مانند آرمادا روی داشبورد قرار دارد.

اسپنسر توضیح داد که تیم طراحی برگ به رویکرد رقبا به دکمه ها یا صفحه نمایش توجه نمی کند: “ما فقط متوجه می شویم که اتومبیل های داخلی سوخته که قبلاً مشتری های فیبر بالقوه داشتند. آیا این افراد می توانند بدون سردرگمی ماشین را روشن کنند؟ یا اهرم را به راحتی پیدا می کنند؟”

رویکرد متفاوت به آریا

با این حال ، این طرح در تضاد کامل با Aria Electric است ، جایی که مواردی مانند کنترل تهویه توسط صفحه نمایش کنترل می شود. در فیبردکمه های کنترل تهویه در بالای داشبورد و زیر صفحه قرار دارند. دکمه های کنترل فیزیکی در جای خود باقی مانده و برای یافتن تنظیمات اولیه نیازی به جستجوی منوها ندارند.

اسپنسر افزود: “اینها اخیراً در بعضی از اتومبیل ها هستند ، اما ما از این فرصت استفاده کردیم تا همه چیز را در دسترس قرار دهیم.” این روش تفکر در سراسر کابین مشهود است: طراحی فضای داخلی بسیار ساده و در عین حال با کیفیت بالا ، ساده ، تازه و جذاب است.

مشتریان اتومبیل های برقی

در زمانی که بسیاری از خودروسازان کنترل های فیزیکی را به نفع صفحه نمایش و کنترل موتور رها می کنند ، نیسان معتقد است که عادی سازی حداقل در مدل های با حجم بالا است. سه چهارم خریداران LIF برای اولین بار یک ماشین برقی خریداری می کنند. بنابراین ، برای نیسان ، ایجاد روحیه ای شبیه به اتومبیل های سنتی یک مزیت تبلیغاتی عالی است.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

BMW X4 ، Z4 و سری 2 به زودی متوقف می شوند

BMW آماده متوقف کردن تولید سه مدل X4 ، سری 2 و…

۱۴۰۴-۰۷-۲۰

داسیا ساندرو به روز شد. نسخه ترکیبی بهترین ماشین فروش اروپا

داسیا ساندرو و برادران آن ، Sandro Stepv ، Logan و Jagar…

۱۴۰۴-۰۷-۱۹

کیا سول از کلاس خارج می شود

کیا سول ، یکی از محبوب ترین خودروهای برند کره ای در…

۱۴۰۴-۰۷-۱۸

دیدگاهتان را بنویسید