8 ماه پس از پیش نمایش هوندا Ye S7 ، نسخه تولید اکنون در حال آمدن است. با وجود حضور برند ژاپنی در بازارهای مختلف ، این شاسی های بالا قصد رقابت با کراس اوور کم کم را ندارند. هدف آن رقابت با مدل های حق بیمه اما نسبتاً مقرون به صرفه است. قیمت هوندا S7 از 1800 دلار شروع می شود ، معادل 1000 دلار.
مدل تولید اصطلاح “Ye” را از نام خود حذف می کند و به آن هوندا S7 گفته می شود. این شاسی به عنوان یک مدل هوندا از طراحی جسورانه ای برخوردار است که به موفقیت آن در بازار چین کمک خواهد کرد. محصول مشترک Honda و Dongfeng قرار است با شاسی Tesla Model Y ، Anoo L60 و Zicker 7X به رقابت بپردازند.
پیشرانه و دامنه هوندا S7
هوندا S7 بر روی یک سکوی برقی اختصاصی ساخته شده است و مجهز به یک باتری 1.2 کیلووات ساعت است. مدل پایه دارای موتور الکتریکی است که 2 اسب بخار (2 کیلو وات) را به چرخ های عقب تحویل می دهد. این خروجی ، گرچه چندان هیجان انگیز نیست ، اما برای رانندگی روزمره کافی است. نسخه ارزان تر نسخه حرکتی 2 مایل (2 کیلومتر) را ارائه می دهد.
درایو دوتایی نیز در دسترس است. این مدل دارای یک موتور الکتریکی اضافی در محور جلو با قدرت 2 اسب بخار (2 کیلو وات) است که باعث افزایش تولید کلی به 4 اسب بخار (2 کیلو وات) می شود. اگرچه این قدرت و وزن اضافی دامنه حرکت را به 2 مایل (2 کیلومتر) کاهش می دهد ، اما هنوز هم نیازهای اکثر رانندگان را برآورده می کند.
ابعاد و کابین
هوندا S7 دارای طول 1.5 متر ، عرض 1.5 متر ، ارتفاع 1.5 متر و فاصله محوری 1.5 متر است. بنابراین ، S7 به اندازه و اندازه یک شاسی جمع و جور نگاه می کند ، اما فاصله محوری آن نزدیک به شاسی با اندازه متوسط است. برای مقایسه خلبان هوندا ، فاصله محوری 1.5 متر است.

کابین بر فناوری و لوکس تأکید دارد. مهمترین عضو این بخش نمایشگر چندرسانه ای 4.7 اینچ در مرکز داشبورد است. یک پانل ابزار دیجیتال 4.7 اینچی در جلوی درایور قرار دارد و آینه های جانبی سنتی جایگزین دوربین ها و صفحه های نصب شده روی درها شده اند.
کابین هوندا S7 از پانل های سقفی شیشه ای برای ایجاد حس باز و جادار استفاده می کند. سیستم صوتی Bose با 4 بلندگو و بلندگو در پشت صندلی است. اگرچه گزینه های لوکس این مدل بسیار هیجان انگیز نیست ، اما آنها خریدارانی را که به دنبال شاسی برقی جذاب و با کیفیت هستند ، راضی می کنند.