پورشه 911 توربو احتمالا در نسخه Touring عرضه خواهد شد
هجده ماه پیش، یک نمونه اولیه اسرارآمیز پورشه 911 در پیست نوربرگ رینگ مشاهده شد و شایعاتی مبنی بر در دست ساختن نسخه تورینگ 911 توربو را برانگیخت. اکنون یک نمونه اولیه تقریباً یکسان دوباره در نوربرگ رینگ مشاهده شده است که به گمانه زنی ها در مورد عرضه پورشه 911 توربو تورینگ دامن می زند.
تفاوت های این خودرو با 911 توربو اس جدید که چند ماه پیش معرفی شد کاملا مشهود است. مدل جدید ورودیهای هوای بزرگی در پنل عقب دارد که هوا را به موتور 3.6 لیتری توئین توربو فلت شش میرساند. اما در این نمونه اولیه، این ورودی های هوا وجود ندارد.
برخلاف Turbo S که دارای پره های ورودی هوای عمودی در جلو است، این مدل دارای باله های افقی است که ظاهر سنتی تری به آن بخشیده است. تغییرات در قسمت عقب ادامه دارد. در این قسمت بال ثابت بزرگ توربو اس حذف شده و بال پاپ آپ مشابه سایر مدل های خانواده 911 جایگزین آن شده است.
پورشه ممکن است روی 911 توربو تورینگ کار کند. پیش از این، GT3 Touring نشان داده بود که مدل های عملکردی 911 تقاضای قابل توجهی دارند.
پورشه میتواند خریداران بالقوه 911 توربو را که در مورد ظاهر تهاجمی آن مردد بودهاند را با ارائه یک نسخه محتاطانهتر بدون موتور جدید، بدون مهندسی مجدد، فقط مشخصات تمیزتر و همان موتور قدرتمند قبلی متقاعد کند.
مشخصات فنی پورشه 911 توربو تورینگ
اگر این نمونه اولیه 911 توربو تورینگ باشد، به احتمال زیاد موتوری مشابه مدل استاندارد خواهد داشت. 911 توربو مجهز به یک موتور 6 سیلندر تخت 3.6 لیتری با قدرت 701 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر با دو توربوشارژر برقی است.

با این موتور توربو S مدل 2026 در 2.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت و در 8.4 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر در ساعت می رسد. تنها مشکل خنک شدن موتور است. اگر پورشه قصد دارد قوی ترین موتور را داشته باشد ۹۱۱ با قرار گرفتن در بدنهای شیکتر و فشردهتر، باید راهی برای مدیریت دما بدون ورودیهای هوای جانبی معمول پیدا کند. کار آسانی نخواهد بود، اما پورشه می تواند از عهده آن برآید.