رنو از شاسی اقتصادی برای کشورهای در حال توسعه در خاورمیانه و آمریکای لاتین رونمایی کرد. این ماشین به نام رنو درز (Boreal) شناخته شده است و دارای یک سکوی مشترک با Dacia Bigster است. این ماشین با طراحی جذاب تر خود ، Dacia Bigter کم و کمتری ندارد و یک ماشین خوب به نظر می رسد.
رنو بورال ابعاد مشابهی با Dacia Bigter دارد. این ماشین فاصله 2 میلی متر و فاصله 2 میلی متر دارد. فضای داخلی خودرو همچنین با دکوراسیون لیزر ، سیستم روشنایی محیطی با 4 رنگ و صندلی های آبی یا خاکستری با دوخت متضاد ، به بیننده حس مدرنیته می دهد. فضای بار خودرو نیز بسیار جادار است و صندلی های عقب به 2 لیتر می رسد.
رنو هنوز جزئیات مفصلی در مورد ویژگی های این خودرو منتشر نکرده است ، اما می توان انتظار داشت که تجهیزات مانند صندلی های برقی ، شارژر بی سیم موبایل ، تهویه مطبوع دوگانه ، کول باکس و سیستم صوتی هارمن کاردون را با ده بلندگو مشاهده کنیم. این خودرو همچنین به چهار دستیار درایور هوشمند از جمله کنترل کروز تطبیقی ، ترمز اضطراری اتوماتیک ، رادار نقطه کور ، نگهدارنده خط و پارک اتوماتیک مجهز خواهد شد.
مشخصات فنی رنو بورال
رنو بورال در همان زمان در برزیل و Türkiye مونتاژ می شود. نمونه های اولیه رنو بورال با موتور چهار سیلندر 1.2 لیتر توربوشارژ با اتومبیل های داسیا تولید می شود. این پیشرانه حداکثر 6 اسب بخار با سوخت بنزین آزاد می شود. نسخه های تولید شده در Türkiye کمی ضعیف تر هستند و حداکثر 2 اسب بخار و 2 نانومتر گشتاور را آزاد می کنند. گیربکس شش کلوچ شش قطعه نیز مسئول انتقال قدرت در ماشین است. شتاب رسمی رنو بورال در 1.5 ثانیه اعلام شده است.

رنو بورال در چهار کشور آمریکای لاتین و چهار بازار دیگر از جمله اروپای شرقی ، خاورمیانه و مدیترانه در دسترس خواهد بود. اولین نمونه های این خودرو در سال 6 به مشتریان برزیل می رسد و انتشار گسترده آن در سال 6 آغاز می شود.