موتورسیکلت اسپرت یاماها R7 بالاخره ارتقا یافت
موتورسیکلت های ورزشی میان وزن مانند یاماها R7 دارای ویژگی های خاصی هستند. آنها به اندازه کافی سریع و هیجان انگیز هستند و هنوز هم برای استفاده روزمره مناسب هستند. این مدلها دقیقاً بین موتورسیکلتهای آماتور و سوپر دوچرخههای بزرگ قرار میگیرند و آنها را برای همه جذاب و سرگرمکننده میکنند.
یاماها این فرمول را به خوبی با پلتفرم CP2 پیاده سازی کرد. موتور دوقلو موازی 689 سی سی برای اولین بار در MT-07 2014 استفاده شد و از آن زمان بر روی خانواده کاملی از موتورسیکلت ها مانند Ténéré 700 و YZF-R7 نصب شده است.
اکنون یاماها در حال آماده شدن برای آغاز فصل بعدی این پلتفرم جذاب است. بر اساس اسناد جدید در سوئیس، YZF-R7 2026 با موتور CP2 مطابق با استاندارد یورو 5 عرضه خواهد شد.
نگاهی دقیق تر به یاماها R7
یاماها R7 جدید با کد مدل RM60 عرضه می شود و از موتور به روز شده M427E مشترک با MT-07 استفاده می کند. بنابراین این مدل جدید با تمام بهروزرسانیهایی مانند کنترل الکترونیکی دریچه گاز، حالتهای سواری قابل انتخاب و کنترل کشش قابل تنظیم ارائه میشود.
قدرت 72 اسب بخار در 8750 دور در دقیقه و گشتاور 68.06 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه بدون تغییر باقی مانده است. این تصمیم کاملاً منطقی است، زیرا R7 همیشه یک مدل قابل پیش بینی، الهام بخش و روزمره بوده است.

یاماها R7 کمی عریض تر با 28.5 اینچ و سنگین تر از قبل با حدود 417 پوند (189.14 کیلوگرم) است. بنابراین YZF-R7 همان موتورسیکلت اسپرت شیک و جذاب قبلی است که فقط برای رعایت مقررات آلایندگی و ارائه فناوری مدرن به روز شده است.
یاماها با اخذ گواهینامه یورو 5 این امر را تضمین می کند R7 برای چندین سال در بازار باقی خواهد ماند. این خبر خوبی برای سوارانی است که در شرایط فعلی بازار همچنان به دنبال موتورسیکلت آنالوگ هستند. یاماها R7 جدید در نمایشگاه بین المللی میلان در کنار R9 رونمایی خواهد شد.