مرسدس GLC فیس لیفت شده برای اولین بار با طراحی جدید رویت شد

مرسدس GLC که تحت یک فیس لیفت بزرگ در سال 2022 قرار گرفت، خود را برای تجدید میان مدت آماده می کند. پرفروش ترین مدل مرسدس در سرتاسر جهان، در نسخه فیس لیفت، از چراغ های جدید با الگوی ستاره ای که در CLA معرفی شد، بهره مند خواهد شد.

نمونه های اولیه GLC فیس لیفت شده هنوز چراغ های عقب گرافیکی ستاره ای ندارند. خودروهای آزمایشی در هر دو نسخه SUV و کوپه دیده شده‌اند و استتار روی جلو متمرکز شده است، جایی که چراغ‌های جلوی اصلاح‌شده، جلوپنجره بازطراحی‌شده و سپر جدید مشهود است. انتظار می رود کابین این مدل نیز به روز شود.

البته، این امکان نیز وجود دارد که GLC جدید از همان نمای جلویی GLC EQ که در نمایشگاه بین‌المللی خودرو آلمان 2025 به نمایش گذاشته شد، استفاده کند یا آن را قرض بگیرد.

انتظار می رود فیس لیفت GLC دارای نسل بعدی سیستم چندرسانه ای MBUX از جمله سیستم عامل مرسدس بنز باشد. CLA مجهز به کیلومترشمار 10.25 اینچی و صفحه نمایش لمسی 14 اینچی است و صفحه نمایش 14 اینچی اختیاری را برای مسافر ارائه می دهد. GLC اکنون از نسل سوم MBUX استفاده می کند که ناوبری MBUX و دستیار پارک MB را ادغام می کند. DRIVE را ممکن می کند.

مشخصات فنی نسل جدید مرسدس GLC چیست؟

رسانه های آلمانی گزارش می دهند که تولید نسخه های AMG مدل GLC قرار است در سال 2026 به پایان برسد. انتظار می رود جانشین آنها به یک موتور هیبریدی شش سیلندر خطی مشابه C 43 و C 63 مجهز شود.

هنوز مشخص نیست که آیا M256 شش موتور خطی به عنوان یک درایو هیبریدی پلاگین با فناوری 48 ولت ترکیب می شود یا خیر. این موتور قبلا در مدل هایی مانند GT 43، CLE 53 و E 53 HYBRID استفاده شده است. انتظار می رود نسخه های معمولی GLC همچنان دارای موتورهای چهار سیلندر با سیستم های هیبریدی پلاگین یا 48 ولت باشند.

مرسدس GLC

در آلمان، GLC 300 de 4MATIC در حال حاضر کارآمدترین نسخه GLC است. این مدل پلاگین هیبریدی با موتور 2 لیتری توربودیزل و سیستم چهار چرخ محرک در هر 100 کیلومتر 0.45 لیتر سوخت مصرف می کند و باتری 23.4 کیلووات ساعتی آن برد الکتریکی 117 کیلومتر را فراهم می کند.

موتورهای موجود قرار است با استانداردهای آلایندگی یورو 7 تطبیق داده شوند. مرسدس اخیرا گزارش هایی مبنی بر خرید موتورهای B48 بی ام و برای خودروهای هیبریدی پلاگین آینده خود را رد کرده است. Markus Schaefer، مدیر ارشد فناوری، اظهار داشت که خانواده موتورهای FAME مرسدس بنز مطابق با استاندارد یورو 7 طراحی شده است.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دیدگاهتان را بنویسید