صفحه اصلی > سبک زندکی و مد و زیبایی : بوت های ترند پاییزی برای استایلی شیک و خاص

بوت های ترند پاییزی برای استایلی شیک و خاص

بوت های ترند پاییزی

فصل صندل‌ها به پایان رسیده و زمان آن رسیده تا بوت‌های زنانه در پاییز ۲۰۲۴ به صحنه بیایند. چه به دنبال کفش‌های تخت باشید و چه بخواهید جذابیت کفش‌های پاشنه‌بلند را امتحان کنید، در این مطلب از برترین فا، به معرفی ۹ مدل بوت، نیم‌بوت و کفش زنانه ترند خواهیم پرداخت. این مدل‌ها نه‌تنها زیبا هستند، بلکه به‌دلیل جذابیتشان در چندین پاییز آینده نیز می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید.

۱- بوت موتورسواری

بوت موتوها (MOTO BOOT) به‌عنوان یک مد همیشگی ثابت کرده‌اند و همچنان در دنیای مد محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. این بوت‌ها در پاییز ۲۰۲۴ به‌عنوان یک آیتم ترندی مورد توجه قرار گرفته‌اند.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این مدل در پاییز امسال، عدم وجود بند است؛ درحالی‌که دیگر ویژگی‌های کلیدی مانند جزئیات دایره‌ای فلزی، سگک‌ها و گل‌میخ‌های ساده هنوز وجود دارند.

برای دستیابی به یک استایل مدرن در پاییز، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم یک جفت بوت موتو مشکی تخت را با دامن بلند سفید، کمربند مشکی پهن با گل‌میخ و پیراهن خاکستری ترکیب کنید و از هماهنگی و تعادل زیبایی که ایجاد می‌شود، لذت ببرید.

کفش های ترند پاییزی
کفش های ترند پاییزی

۲- بوت زنانه قهوه‌ای

بدون شک، قهوه‌ای، به‌ویژه قهوه‌ای شکلاتی، بزرگ‌ترین ترند رنگ در سال ۲۰۲۴ است. این رنگ اصیل می‌تواند هر چیزی را لوکس جلوه دهد. هرچند بوت‌ها و نیم‌بوت‌های مشکی همیشه محبوب هستند، اما پیش‌بینی ما برای رنگ ترند پاییز ۱۴۰۳، قهوه‌ای شکلاتی است که همه را به خود جذب خواهد کرد.

با پوشیدن یک جفت بوت بلند قهوه‌ای شکلاتی به همراه یک کت پشمی قهوه‌ای و کیف برنزی منحصربه‌فرد، می‌توانید به راحتی یک استایل پاییزی شیک با رنگ قهوه‌ای برای خود خلق کنید.

بوت زنانه قهوه‌ای
بوت زنانه قهوه‌ای

۳- بوت پوست ماری

یکی دیگر از ترندهای شگفت‌انگیز دنیای مد که در فصل پاییز ۲۰۲۴ بازگشتی چشمگیر داشته است، بوت‌های با طرح پوست مار هستند. اگرچه مسائل اخلاقی و زیست‌محیطی مرتبط با استفاده از پوست مار واقعی وجود دارد، اما این متریال از گذشته به عنوان نشانه‌ای از ثروت شناخته می‌شود. خوشبختانه، امروزه نیازی به استفاده از پوست واقعی مار نیست و چرم‌های مصنوعی با طرح پوست مار با کیفیت بالا در بازار موجود هستند.

بوت‌های با طرح پوست مار به آرامی به یک آیتم جذاب و جدید در استایل‌های پاییزی تبدیل می‌شوند و این طرح حداقل تا چند فصل دیگر به‌عنوان یک ترند اصلی باقی خواهد ماند.

برای نمایش استایل مد روز خود، کافی است یک جفت بوت پوست ماری (سیاه و سفید) را با شلوار کات مشکی و یک کت بلند مشکی بپوشید. برای تکمیل استایلتان، می‌توانید از یک کیف چرم زرشکی استفاده کنید.

بوت پوست ماری
بوت پوست ماری

۴- بوت جیر زنانه

پاییز بهترین زمان برای پوشیدن بوت‌های زنانه جیر است. بوت‌های جیر با رنگ‌های گرم پاییزی به‌خوبی هماهنگ می‌شوند. این بوت‌ها نسبت به بوت‌های چرمی در برابر رطوبت مقاوم‌تر نیستند و به همین دلیل، همیشه بین فصل تابستان و پاییز دوباره به دنیای مد بازمی‌گردند.

برای ایجاد یک استایل منحصربه‌فرد، کافی است یک جفت نیم‌بوت زنانه جیر برنزی را با یک پلیور و دامن بافت راه‌راه بپوشید. این ترکیب همان چیزی است که در پاییز امسال استایل شما را خاص می‌کند.

بوت جیر زنانه
بوت جیر زنانه

۵- بوت زنانه شرابی

همان‌طور که اشاره کردیم، رنگ قهوه‌ای اصلی‌ترین ترند رنگ سال ۲۰۲۴ است، اما رنگ شرابی نیز جایگاه دومی را به خود اختصاص داده است، چرا که هرگز از مد نمی‌افتد و به هر چیزی جلوه‌ای لوکس می‌بخشد. این رنگ یک جایگزین شیک برای رنگ مشکی محسوب می‌شود و به‌خوبی با زیبایی‌شناسی ظریفی که بر این فصل غالب است، هماهنگی دارد.

جنس بوت و نیم‌بوت‌های پاییزی شما می‌تواند ورنی، چرم یا جیر باشد، اما نکته مهم این است که رنگ آن‌ها شرابی باشد.

برای ایجاد یک استایل زیبا، یک جفت بوت بلند ورنی به رنگ شرابی را با یک پلیور بلند زنانه مشکی ترکیب کنید. برای تکمیل این استایل، یک کیف زرشکی انتخاب مناسبی خواهد بود. همچنین، یک پالتو قهوه‌ای سوخته با بوت بلند زنانه شرابی، استایلی خاص برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند.

بوت زنانه شرابی
بوت زنانه شرابی

۶- بوت نوک تیز زنانه

یکی از بهترین ویژگی‌های چکمه‌ها این است که طول عمر آن‌ها بسیار بیشتر از مدل‌های دیگر کفش است و بنابراین، انتخابی به صرفه به شمار می‌روند. هیچ‌کس دوست ندارد برای چکمه‌ای هزینه کند که بعد از چند ماه قدیمی و از مد افتاده شود. به همین دلیل، پس از گذشت دو سال، هنوز هم گزینه‌های متنوعی از کفش‌های مجلسی گرفته تا بوت و نیم‌بوت‌های زنانه نوک تیز در بازار موجود هستند و کفش‌های نوک تیز همچنان به‌خوبی در استایل‌های ما جلوه می‌کنند.

برای یک استایل زیبا، یک جفت بوت نوک تیز قهوه‌ای را با یک پالتو بلند زنانه به رنگ کرم شتری ترکیب کنید. پیراهن کرم روشن زیر پالتو نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

بوت نوک تیز زنانه
بوت نوک تیز زنانه

۷- کفش با نوک مربعی

کفش‌های جلو مربعی دوباره به دنیای مد بازگشته‌اند و جزو ترندهای کفش پاییزی امسال محسوب می‌شوند. این کفش‌ها با طراحی جلو پنجه پهن، برای سلامت پاهای شما بسیار مناسب‌تر هستند.

چه کفش مری جین باشد و چه بوت بلند زنانه، تنها کافی است که جلو و پنجه آن به شکل مربعی طراحی شده باشد تا از وارد آمدن فشار اضافی به انگشتان شما جلوگیری شود.

کفش با نوک مربعی
کفش با نوک مربعی

۸- کفش با بافت خزدار

یکی از مدل‌های کفش‌های ترند پاییز امسال، کفش‌هایی هستند که در بافت خود از خز، پر و پشم در انواع شکل‌ها و رنگ‌ها استفاده می‌کنند.

این انتخاب قطعاً برای زنان و دختران جسور و علاقه‌مند به مد روز، ساختارشکنانه محسوب می‌شود. شما می‌توانید این کفش‌ها را با دامن‌ها و شلوارهای زنانه ترکیب کنید و از این استایل متفاوت لذت ببرید.

کفش با بافت خزدار
کفش با بافت خزدار

 

سخن پایانی

ترند کفش‌های پاییزی شامل انواع بوت و نیم‌بوت‌های زنانه است. با انتخاب مدل‌هایی که ترکیبی از چند ترند را دارند، می‌توانید استایل خود را در سال ۱۴۰۳ به‌خوبی ارتقا دهید. از بوت‌های بلند شرابی با پنجه مربعی تا نیم‌بوت‌های پوست ماری با پنجه تیز، هر گزینه‌ای که انتخاب کنید، به استایل شما جذابیت خاصی خواهد بخشید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین نکات برای حفظ عطر و ادکلن و جلوگیری از کاهش کیفیت آن‌ها

نگهداری صحیح از عطر و ادکلن نه تنها به حفظ کیفیت و…

گلدان فانتزی 1403: انتخابی شیک و جذاب برای دکوراسیون منزل و محل کار

این روزها گلدان‌های فانتزی به یکی از محبوب‌ترین اقلام دکوری تبدیل شده‌اند.…

دیدگاهتان را بنویسید