Gecko Ion i60، برادر دوقلوی تویوتا bZ3X معرفی شد

برند Ion که زیر مجموعه GAC یا GAC است، از جدیدترین محصول خود یعنی Gak Ion i60 رونمایی کرد. این مدل چینی که برادر دوقلوی تویوتا bZ3X است، علاوه بر نسخه تمام برقی، با موتور پلاگین هیبریدی نیز تولید خواهد شد.

پس از تایید این مدل توسط وزارت صنعت و بازرگانی چین در اوایل اکتبر، GEC اکنون اولین تصاویر رسمی خود را در اختیار رسانه ها قرار داده است. پیش خرید این خودرو از سوم نوامبر آغاز می شود.

اشتراک پلت فرم و تفاوت در ابعاد و موتور

Gek ion i60 با تمام مدل های برقی تویوتا از جمله تویوتا bZ3X یک خانواده در نظر گرفته می شود. این مدل ها توسط جوینت ونچر تویوتا-گک توسعه یافته اند. هر سه مدل دارای اجزای یکسانی مانند درب، خط پنجره و آینه بغل هستند. Gakion i60 درست مانند برادران خود به سیستم خودران با سنسور لیدار در بالای شیشه جلو مجهز شده است.

با این حال، Geck Ion i60 طراحی منحصر به فرد خود را دارد. این خودرو با چراغ‌ها و سپرهای منحصربه‌فرد از تویوتا bZ3X متمایز است. این کراس اوور به دستگیره درهای جمع شونده نیز مجهز شده است.

یون i60 طولانی تر از اعضای خانواده اش است. طول این خودرو 4685 میلی متر است و فاصله دو محور آن به 2775 میلی متر می رسد. این مدل با رینگ های 18 و 19 اینچی قابل سفارش است.

جزئیات موتورهای Gek ion i60

مهم ترین تفاوت Ion i60 با تویوتا bZ3X عرضه این خودرو در قالب نسخه پلاگین هیبریدی است. موتور پلاگین هیبریدی این مدل از ترکیب یک موتور 1.5 لیتری 101 اسب بخاری تنفس طبیعی بنزینی با موتور الکتریکی در محور جلو با قدرت 204 یا 224 اسب بخار تشکیل شده است. باتری این خودرو 29 کیلووات ساعت ظرفیت دارد و برد تمام الکتریکی آن 160 کیلومتر خواهد بود.

ماشین چینی

مدل تمام الکتریکی به دو آپشن تویوتا bZ3X مجهز شده که 204 یا 224 اسب بخار قدرت دارند. جزئیات باتری و برد این مدل هنوز اعلام نشده است. تویوتا bZ3X در حال حاضر به دو باتری 50 و 75 کیلووات ساعتی مجهز است که برد آن به ترتیب 430 و 650 کیلومتر است.

جزئیات بیشتر در مورد کراس اوور جدید JAC من میرم i60 هفته آینده اعلام خواهد شد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.

دیدگاهتان را بنویسید