لو وانبین ، مدیر فنی برند Great Wall Motors ، اعلام کرد که پس از این برند ، هاوال فقط کراس اوور چرخ دستی را تولید می کند. مدل های جدید Haval مجهز به موتور هیبریدی هیبریدی پیشرفته HI4 HI4 هستند.
از زمان آغاز به کار ، هاوال موقعیت خود را به عنوان یک برند متمرکز بر تولید بهترین شاسی های فروش در چین تثبیت کرده است. این شرکت تاکنون اتومبیل های تولیدی با تمام چرخ های چرخ و سیستم دیفرانسیل جلو دارد ، اما Haval قصد دارد فقط همه اتومبیل های چرخدار را بسازد.
به گفته Lu Vanbin ، در حال حاضر تنها 5 ٪ از متقاطع اقتصادی در چین مجهز به یک سیستم کامل چرخ دار است. در عین حال ، این 2 ٪ در ایالات متحده و 2 ٪ در کانادا است. به گفته مدیر فنی هاوال ، محبوبیت کم مدل های چرخ دار در چین به دلیل نیاز آنها نیست.
دلیل اصلی این امر قیمت و هزینه نگهداری همه اتومبیل های چرخدار و تصورات غلط رانندگان چینی است. به گفته مدیر اجرایی هاوال ، سیستم هیبریدی جدید HI4 همه این مشکلات را حل می کند.
لو وانبین گفت: مدل های مجهز به سیستم HI4 می توانند به راحتی با آب و هوای دشوار کنار بیایند. در عین حال ، رانندگان می توانند از مزایای سیستم کامل -چرخ دار لذت ببرند. سیستم HI4 توانایی خارج از کشور را فراهم می کند و ثبات ماشین را در جاده ها افزایش می دهد.
هزینه کم سیستم هیبریدی و تمام درایو.
ویژگی اصلی پیشرانه هیبریدی HI4 هزینه کم این سیستم است. در نتیجه ، تمام اتومبیل های چرخدار مقرون به صرفه هستند ، اما جوهر ترکیبی آنها مصرف سوخت را امکان پذیر می کند و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد. به طور متوسط ، اتومبیل های مجهز به HI4 از 1.5 لیتر بنزین در هر 2 کیلومتر استفاده می کنند. در آینده ، تمام مدل های Haval در چین با پیشرانه هیبریدی همه چرخ -درایو راه اندازی می شوند.
سیستم هیبریدی HI4 شامل یک موتور تنفسی طبیعی 1.2 لیتری با راندمان حرارتی 5.5 ٪ ، پیشرانه الکتریکی جلو -چرخ جلو ، از جمله گیربکس های دو پایه ، موتورهای برقی و میکروکنترلرها و یک موتور الکتریکی در محور عقب با قدرت 4 اسب بخار است.
آخرین مدل مجهز به موتور دوم HI4 ، متقاطع نسل دوم Haval Xiaolong Max خواهد بود. خروجی این شاسی 2 اسب بخار و 2 نانومتر است. متوسط مصرف سوخت این مدل 1.5 لیتر در 2 کیلومتر است. محدوده محدوده الکتریکی Xiaolong Max 2 کیلومتر و قیمت آن در چین از 1800 تا 800 یوان است.